تنوع مارکتینگ
- ابتکارات و فناوری
ادغام فناوریهای نوین در تولید محصولات شیمیایی و استفاده از راهکارهای نوآورانه.
- کاهش هدر و بازیافت
اعمال فرآیندها و فناوریهایی که به کاهش هدر مواد و افزایش قابلیت بازیافت کمک کنند.
- تعهد به اخلاق کسب و کار
ارتقاء اخلاقیات کسب و کار و رعایت استانداردهای اخلاقی در تمام فرآیندها.
- توسعه بازارهای جدید
توسعه همکاریها و بازارهای جدید در داخل و خارج از کشور.
استفاده از استراتژیهای بازاریابی موثر به منظور افزایش شناخت برند و جلب مشتریان جدید.
- خدمات پس از فروش
ارائه خدمات پس از فروش فعال و موثر جهت حل مشکلات و پیگیری سفارشات مشتریان.
- تحقیق بازار
انجام تحقیقات بازاریابی جهت شناخت نیازهای جدید صنایع و بازارهای در حال توسعه.
- همکاری با تولیدکنندگان
ایجاد همکاریهای مؤثر با تولیدکنندگان مواد اولیه به منظور افزایش قدرت مذاکره و تضمین تامین پایدار.
- استانداردهای ایمنی
