تنوع مارکتینگ

  • ابتکارات و فناوری
ادغام فناوری‌های نوین در تولید محصولات شیمیایی و استفاده از راهکارهای نوآورانه.

  • کاهش هدر و بازیافت
اعمال فرآیندها و فناوری‌هایی که به کاهش هدر مواد و افزایش قابلیت بازیافت کمک کنند.

  • تعهد به اخلاق کسب و کار
ارتقاء اخلاقیات کسب و کار و رعایت استانداردهای اخلاقی در تمام فرآیندها.

  • توسعه بازارهای جدید
توسعه همکاری‌ها و بازارهای جدید در داخل و خارج از کشور.
استفاده از استراتژی‌های بازاریابی موثر به منظور افزایش شناخت برند و جلب مشتریان جدید.
  • خدمات پس از فروش
ارائه خدمات پس از فروش فعال و موثر جهت حل مشکلات و پیگیری سفارشات مشتریان.

  • تحقیق بازار
انجام تحقیقات بازاریابی جهت شناخت نیازهای جدید صنایع و بازارهای در حال توسعه.

  • همکاری با تولیدکنندگان
ایجاد همکاری‌های مؤثر با تولیدکنندگان مواد اولیه به منظور افزایش قدرت مذاکره و تضمین تامین پایدار.

  • استانداردهای ایمنی
رعایت استانداردهای ایمنی در تولید و توزیع محصولات به منظور حفظ سلامت کارکنان و مصرف‌کنندگان.